vagtordning

I AB har elektrikerne en vagtordning, så vi kan sikre vores gode kundeservice alle ugens dage – også uden for normal åbningstid.

Her vil vi kort beskrive nogle af de vigtigste punkter i vagtordningen og ellers henviser vi til vores beskrivelse, som du kan se i pdf-format sidst på siden.

Vi vil altid gerne have nye kolleger med i vagtordningen, så hvis det kunne være noget for dig – så kontakt Ulrik (UPE)

Sådan håndterer du kunden

Udkaldet kommer ind på AB og Din Elmands hovednumre. Her bliver kunden informeret om det gebyr, som hører med til at benytte telefonsupport eller assistance uden for åbningstiden.

Telefonen skal besvares ved opkald. Ved opkald skal du, som det første, sikre dig bestillerens kontaktoplysninger.

> Navn på kunde.

> Kontaktperson.

> Adresse.

> Telefonnummer.

> E-mailadresse (til fakturering)

> Evt. rekv.nr.

> Kunder, der betaler fast ‘vagtabonnement’, har prioritet i forhold til andre kunder.

> Liste over prioriterede kunder sendes til vagtordningens medlemmer pr. mail.

Når du har haft et udkald, skal du kontakte, den for kunden, ansvarlige overmontør. Denne oprettelse skal ske næstfølgende dag. Alternativt kontaktes kontoret.

Vi har responstid inden for en time i Kolding, Vejle, Middelfart, Fredericia, Haderslev og Vejen.

Man må ikke køre private ærinder i firmabilen i forbindelse med rådighedsvagten. Kun kørsel som har relation til udkaldet.

Nøgler findes i automaten på lageret for nogle kunder.

Husk at gøre kunden opmærksom på, at der pålægges et gebyr fra grossisterne (beløbet til kunden vil ligge på mellem 2000-2500 kr. ekskl. moms.)

Vagtkufferten står på lageret og indeholder de mest gængse materialer. Kufferten skal efter endt vagtperiode returneres intakt og opfyldt.

Vagten tager sig kun af akut opståede problemer. Reklamationer og fejlretninger, der vedrører igangværende projekter, er ikke en del af vagtens opgaver – med mindre fejlen forhindrer drift eller er til væsentlig gene for kunden.

Tlf.: 76 52 71 12

Gebyr på 1500 kr. ekskl. moms (centrallager i Vejen)

Tlf.: 36 95 73 73

Gebyr på 1500 kr. ekskl. moms (centrallager i Odense)

Her ringer man til medarbejderne privat og afhenter varerne i butikken i Kolding.

Prioriteret rækkefølge:

Heidi Jønson – 40 76 48 70

Frank Lagoni – 22 17 77 83

Michael Sørensen – 53 36 11 37

Birgitte Gadeberg – 60 44 34 33

Praktisk om vagtordningen

Læs mere i pdf-filen nederst:

  • Vagtplan laves for et kvartal
  • Varierende vagtinterval
  • Udlæggerarbejde: Arbejde i ind- og udlandet
  • Vagt på helligdage
  • Udtrædelse af vagtordningen

Sådan kommunikerer vi internt

‘Vær gode kolleger og hjælp hinanden, så går det hele meget nemmere, og vi har det sjovere’

  • Du tilmelder dig vagttelefonen i PA appen->Mig->Callcenter/vagt. Du slår den til og fra i appen.
  • Al kommunikation vedr. vagter foregår i maildistributionsgruppen, som hedder 'vagt@ab-electric.dk'
  • Der oprettes en Dropbox for de montører, som deltager i vagten - til beskrivelse, tegninger og lignende.
  • OBS! Der må ikke ligge personlige oplysninger jf. GDPR.