Projektafdeling

Her hos os arbejder vi selvstændigt og i et godt og tillidsfuldt samspil med vores samarbejdspartnere.

Vi etablerer elinstallationer i bl.a. byggerier, tilbygning og ved renovering.

Det er vigtigt i vores team, at vi er gode til at forventningsafstemme – så vi sammen kan finde de bedste løsninger, og både du, som medarbejder, og kunden kan være tilfreds.

Din hverdag

Du vil opleve en bred vifte af opgaver, så er det vigtigt, at du trives og husker følgende:

  • Du kan altid kontakte dine kolleger eller din serviceleder for sparring.
  • Du skal udvise selvstændighed i dit arbejde - også i forhold til planlægning og estimering.
  • Du skal være initiativrig og holde deadlines.
  • Husk at forventningsafstemme med din serviceleder i forhold til dine behov.
  • Du skal være klar på at være en del af både dette team og også give en hånd, ved behov, i andre teams.

Teamets kundeserviceprofil

Vi vil gerne være de bedste, derfor har vi lavet nogle fælles retningslinier for vores kundehåndtering:

  • Vi sætter fagligheden først og tager ansvar for, at projektet løses i samarbejde med entreprenøren og andre samarbejdspartnere.
  • Vi er servicemindede: Holde den gode tone og sætte vores faglighed først.
  • Vi har respekt for kundens behov og situation.
  • Vi indgår i andre teams og fagligheder i et projekt og samarbejde om et givent problem.
  • Vi er ordentlige i vores kommunikation – meget klar på kommunikationen ift. deadline, ændringer og fremdrift. Og giver kunden en klar og personlig overlevering, samt rådgivning ifb. med udført arbejde.
  • Vi fremtræder ordentligt i tøj, sprog og væremåde og rydder op, når opgaven er slut.
  • Vi holder det, vi lover, og vi går ikke før tingene virker.