Automation for industri
Industriservice
Hos os er vi selvkørende og gode til at snakke med vores kunder.
Vi arbejder, fast eller i projektperioder, i produktionsvirksomheder, hvor vi bl.a. går til hånde med etablering af installationer og vedligehold af maskiner.
Det er vigtigt i vores team, at vi er gode til at forventningsafstemme – så vi sammen kan finde de bedste løsninger, og både du, som medarbejder, og kunden kan være tilfreds.
Din hverdag
Din hverdag i industri afdelingen er alsidig:
- Du vil møde en bred vifte af opgaver.
- Du skal udvise selvstændighed i dit arbejde.
- Du skal være initiativrig - du skal selv kunne finde/opsøge opgaver.
- Husk at forventningsafstemme med din serviceleder i forhold til dine behov.
- Du skal lære virksomhedens organisation og dagligdag at kende.
- Du indgår naturligt som en del af virksomheden enten fast eller i et projekt.
- Husk du repræsenterer AB hos kunden.
Teamets kundeserviceprofil
Vi vil gerne være de bedste, derfor har vi lavet nogle fælles retningslinier for vores kundehåndtering:
- Vi sætter fagligheden først og tager ansvar for, at opgaven løses i samarbejde med virksomhedens medarbejdere og drift.
- Vi er servicemindede: Vi finder løsninger og hjælper til, at driften fungerer bedst muligt. Vi forlader ikke opgaven, før det hele virker.
- Vi har respekt for kundens situation.
- Vi indgår i andre teams og fagligheder ude på en virksomhed og samarbejder om et givent problem.
- Vi er ordentlige i vores kommunikation – meget klar på kommunikationen ift. deadline, ændringer og fremdrift. Og giver kunden en klar og personlig overlevering, samt rådgivning ifb. med udført arbejde.
- Vi fremtræder ordentligt i tøj, sprog og væremåde og rydder op, når opgaven er slut.